Geen downloads, veilig storten en snelle uitbetalingen!

Gratis tips ontvangen?

U kunt elk moment uitschrijven

Doorsturen naar vrienden:

Carrousel

Fruitmachine Carrousel is een zeer grappige gokkast met een basisspel en een bovenspel. Ook is er een gokfunctie met de olifant-knop en clown-knop.

Spelregels van Carrousel

Basisspel
Het basis spel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. Gewonnen credits kunnen worden verdubbeld via de GAMBLE-feature tot maximaal 200 credits. Als de 100 credits overschreden worden, kunnen deze niet meer verdubbeld worden. Gewonnen credits kunnen ook naar het bovenspel verplaatst worden via de TO-CLUB-knop. Daarnaast kan er voor worden gekozen om gewonnen credits te innen. Hiervoor dient op de COLLECT-knop geklikt te worden. Het bijzondere aan het basisspel is, dat gunstige posities van de rollen niet 1x maar zelfs 2x kunnen worden vastgehouden. Meer winkansen dus.

Bovenspel
In het bovenspel kan er worden gespeeld met inzet 4, 8, 12 of 16 credits. De inzet wordt bepaald met de CHANGE-BET-knop. Bij sommige symbolencombinaties geldt bij een hogere inzet een hogere prijs. Dit is echter niet altijd het geval. Het meest interessante aan een hogere inzet, is dat er symbolen gespaard kunnen worden in een matrix. Bij het behalen van een volle matrix wordt de bijbehorende prijs gewonnen. Bij inzet 4 zijn er tussen de 3 en 12 lampjes onder de matrixen verlicht. Bij inzet 8 zijn dit tussen 6 en 12 lampjes. Bij inzet 12 zijn er tussen 9 en 12 lampjes verlicht en bij de maximale inzet zijn alle lampjes verlicht. De kolommen waar een lampje onder brandt, zijn de kolommen waarop op dat moment symbolen gespaard kunnen worden.

Bij het winnen van een prijs op de winlijn, dooft de volledige matrix waarin de winnende symbolen staan. Als er een kriskras prijs valt op een symbool die in geen enkele matrix staat afgebeeld, dan dooft er een willekeurige matrix.

Via de COLLECT-knop kunnen de credits die in de clubmeter staan, naar de creditmeter worden verplaatst.