Geen downloads, veilig storten en snelle uitbetalingen!

Gratis tips ontvangen?

U kunt elk moment uitschrijven

Doorsturen naar vrienden:

Club 21

Gokautomaat Club 21 heeft een unieke bovenspel, namelijk het spelletje een-en-twintigen. Hierbij kun je de ingezette credits verdubbelen als je de bank verslaat.

Spelregels van Club 21

Basisspel
Het basisspel heeft een aardig spaarsysteem waarmee mysterieprijzen zijn te winnen. Op de derde rol staan een hart, ruit, klaver en schoppen afgebeeld. Telkens wanneer zo'n symbool op, onder of boven de winlijn verschijnt, licht het betreffende symbool op in de rechts gelegen vierkanten. Wanneer alle symbolen op de winlijn zijn verschenen volgt een mysterieprijs van 8 tot 200 credits, telkens wanneer alle symbolen onder of boven de winlijn zijn verschenen een mysterieprijs van 2 tot 200 credits.

Gewonnen punten kunnen met de GAMBLE-knop eventueel worden verhoogd of verloren, maar door voor de eerste maal op de Bet21-knop te drukken gaan de punten naar de Bet-meter en worden er 2 kaarten getrokken, een voor de speler en een voor de bank. Op dat moment kan er nog steeds voor worden gekozen om de punten toch naar de creditmeter te verhuizen met de COLLECT-knop of om een poging te wagen deze te verdubbelen met de BONUS-GAMBLE-knop. Bijvoorbeeld omdat de getrokken kaarten ongunstig zijn.

Club 21 spel
Nadat voor het Club21-spel is gekozen kunnen de gewonnen punten worden verhuisd naar de Clubmeter door nogmaal op de Bet21-knop te drukken. Het aantal malen dat vervolgens op diezelfde knop wordt gedrukt bepaalt het aantal credits waarmee het spel gespeeld wordt. Wanneer de inzet is bepaald kan de START-knop of de CARD-knop worden ingedrukt om een volgende kaart te nemen. Het is de bedoeling om hoger dan de bank te eindigen. Bij een gelijk puntenaantal wint de bank, bij overschrijden van 21 punten door de speler wint de bank ook en gaat de inzet verloren. Wanneer na 7 getrokken kaarten (zie Cards-meter) nog geen 21 punten zijn behaald, wint de speler. De winst is gelijk aan het ingezette aantal credits.

Een aas telt voor 1 of 11 punten, een boer voor 1 punt, een vrouw voor 2 punten, een heer voor 3 en voor de overige kaarten geldt de waarde die op de kaart staat. De bank is aan bod om een volgende kaart te nemen nadat de speler op de STAND-knop heeft gedrukt. Vervolgens neemt de bank kaarten in een poging het aantal punten van de speler te evenaren of te overtreffen. Bij 17 of meer punten staakt de bank haar poging en heeft de speler gewonnen wanneer deze op dat moment een hoger puntenaantal heeft. Met tactisch spelen zijn met het kaartspel to 1000 credits te behalen.